Idolerna goes Rock N´Roll

Erik
Ja vad finns det egentligen att säga om denna killen? Förutom att han är fullständigt grym! Erik! Erik! Erik! Erik!
Eddie
Yes yes yes! Där satt den! Eddie! Eddie! Eddie! Eddie!

Erika
Erika har en enorm talang och oerhört fin röst men det här var verkligen världelöst helt i fel tonart. Jag hoppas verkligen inte att hon åker för den här tjejen har talang när hon verkligen får en låt som passar hennes röst.
Idag får Erika bara ett i betyg men hon jag vet att hon kan och jag hejar på henne och verkligen håller tummarna för att hon ska vara kvar men det blir nog tufft. Men jag måste säga att hon ser fantastisk ut ikväll.
Mariette
Mariette är bara för grym, tillsammans med Erik är hon på gränsen till överlägsen. Mariette! Mariette! Mariette! Mariette!
Rabih
För att inte låta elak rock är inte hans grej, Rabih! Rabih!
Tove
Totally Amazing! Tove! Tove! Tove! Tove!
Nicklas
Killen som bara blir grymmare och grymmare för varje gång! Nicklas! Nicklas! Nicklas! Nicklas! Nick!
Reza
Inte det bästa hon gjort men ett helt okej jobb ändå. Reza! Reza! Reza!
Calle
Duktigt! Calle! Calle! Calle! Calle!

 

Tror Erika, Reza och Rabih ligger risigt till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0