Idol goes rock

På fredag är det dags för rocktema i idol ett tema som jag uppskattar enormt med tanke på att min spotify lista innehåller en massa rocklåtar tro det eller ej men faktiskt är det sant. Hur som helst får juryn besök i juryn av ingen mindre än sångaren i Europe som min för övrigt känner det ni! Jag tror att det blir riktigt spännande faktiskt så tror jag att alla idolerna har rock i sig. Jag tycker att många har valt riktigt bra låtar nej det har ska bli sjukt spännande om jag får tippa redan nu vem som ryker redan nu så tippar jag på Rabih då han har minst rock i sig vad jag vet. Men jag kan ha fel. Här är låtarna:

Erik: Why can´t this be love-Vanhalen
Eddie: Beutifaul day-U2
Erika: Here wothout you-3 doors down
Mariette: I´m just a girl-No Doubt
Rabih: Driving one of your cars-Lisa Miskovsky
Tove: Living in america- The sounds
Nicklas: Black hole sun-soundgarden
Reza: Don´t stop me now-Queen
Calle: Are you gonna go my own way-Lenny Kravitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0