Happyland

Hello! Nu är jag hemma från Vadstena och imorgon är det ny vecka, nya tag varför inte köra på den attityden som Amanda Jenssens låt heter Happyland? Att vara glad hela veckan? Haha, på tal om Amanda imorgon kommer jag att träffa tjejen som ska plugga med mig 2 gånger i veckan eller den andra tjejen som ska plugga med mig. Det känns riktigt skönt att ha 2 tjejer som pluggar med mig men hur som helst så ska jag träffa den andra imorgon som just heter Amanda jag ser fram emot att träffa henne. Annars blir det plugg för resten av veckan, därav blir jag av med skolstressen genom att på fredag umgås med mina fina vän Anja och på lördag blir det att träffa mina härliga kusiner. Juste imorgon är det utvecklingssamtal också, jag hoppas att det går bra. Jag har inte precis gjort något dumt.... vad jag vet haha. Nejdå.

Godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0