Onsdag

Hellooo, borde egentligen sätta mig ner och plugga matte men jag känner att jag inte riktigt har lust med det för tillfället istället får det bli skrivning av novell som ska vara inlämnad imorgon och det kan jag skriva vilket humör jag än är på så länge jag bara har inspiration och det har jag minsann. By the way så var dagen på väg att bli en sådan där dag då allt blev fel men nej under NO lektionen fick jag reda på att jag endast på 1 fel provet. Hajar ni? 1 fel på NO PROVET! Då kan jag också säga er att NO inte alls är ett av mina starkaste ämnen jag var totalsäker på kanske 5 fel eller något jag är fortfarande i chock nu kommer jag förmodligen få VG det känns riktigt bra. Hur som helst nu måste jag skriva på novellen.

Kommentarer
Postat av: cissi

GRATTIS!!! Du är duktig du Sofia!

2009-11-04 @ 19:01:42
Postat av: Sofia

Svar: Tack så jättemycket! Jag är sjukt chockad haha

2009-11-04 @ 21:14:27
URL: http://sopho.blogg.se/
Postat av: Erica

Grattis gumman!

2009-11-05 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0