On the radio


Sommaaaaaaaar!!!!!!!
Vintern kan vara hur mysig som helst men det finns oerhört många nackdelar eller snarare få men extremt stora nackdelar som att man måste ha lager på lager av en massa kläder och att man trots det ändå fryser. Ni ska vara glada att ni inte går i min skola för då skulle ni frysa ijhäl er kan ja lova. Nog med det. Jag hade tänkt att visa bilder från London av sämre kvalité (med andra ord en kamera med hälften så bra megapix än systers systemkamera och alltså min kamera från stenåldern) men tydligen ligger bilderna gömda om jag känner mig själv rätt så skulle det inte förvåna mig om dem är raderade av misstag. Eller att jag typ tryckt på fel knapp så att dem inte alls är nerladdade vilket jag trodde. Men håll tummarna för att dem finns på datorn för gör dem inte kommer jag bli så pass irreterad att jag inte har någon lust med att lägga in dem. Nej nu ska jag sluta innan detta bara blir en massa trist pladder. Hur som helst hoppas ni har haft en bra dag min dag har väl varit bra förutom att mina pennor blev stulna inte inte kul, det komiska var att mina värdesaker inte blev stulna utan mitt pennskrin(!). Nej jag har inget lås på mitt skåp och ja jag är så dum att jag lämnar mina värdesaker i ett olåst skåp och nej jag är inte mobbad.

 

Cred till er som orkade läsa en massa urtist pladder.


Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

Eftersom ja fortfarande deltar i tävlingen med swebus &

de är en ny vecka nu så kan alla som reda röstat, rösta igen!

(man kan rösta varje ny vecka tills tävlingen är avslutad!)

Klicka bara på länkarna och rösta, klicka hellst på båda två!

Det går på mindre än 1minut!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=54



... Och om du sedan vill ha ännu flera besökare till din blogg, länka mina bidrag på

din blogg åt mig så länkar jag dig på min blogg! :)



Ha en bra dag!

2009-11-11 @ 13:30:03
URL: http://juliaswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0