090530


Godmorgon!
Vad händer för er idag? Nu ska jag klä på mig och sedan äta lunch, därefter bär det förmodligen ut på stan, tack maria för att du räknade mina pengar igår. Efter det så ska vi på en studentskiva, rykten säger att även att det ska bli 30 grader idag oj vad najs isåfall, nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och leta efter mina shorts innan jag blir på dåligt humör för att jag inte hittar dem. Förresten tror jag att jag ungefär kommer se ut som på bilden ovan idag och vad jag har på mig hittar ni här. Nu ska jag lyssna klart på lite somriga och härliga låtar innan jag ska in i duschen som jag sa. Ha världens finaste dag och ut i solen med er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0