090529

Det är fredag, jag är trött efter det jättesvåra so provet som iof gick rätt okej, jag ska om drygt en timme möta upp Ida och jag tänkte underhålla er med en trååååååk lista bara för att jag är utråkad hahaha, vad rolig humor jag har alltså.

Namn: Sofia
Smeknamn: Soffan, Soffi mm.
 Bor i: Stockholm
Trivs du där?Jaaao
Dricker du öl eller vin? Näpp, aldrig
Har du blivit full?
Se ovan
Är du allergisk? Mot, sour cream and onion det är något i det ämnet jag ej tål
Hur brukar du svara på i telefon: 'Hallå' eller ' Det är Sofia'
Hu många timmar sov du inatt? ungefär 9 timmar
Kommer du altid i tid? Alltid och alltid, alla kommer försent någon gång.
Hur mår du nu: Grrat, men är väldigt trött
När blev du fottad sist? På landet på kristihimmel
När går du oftast och lägger dig? olika
Är du blyg? Ja det är jag, men inte med jag känner inte.
Går du på någon sport? Nej
Spelar du något instrument? Nej
Äter du helst röda eller gröna äpplen? Gröna
När gick du upp i morse? halv 7
Sov du i din egna säng inatt? Yes
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa, skänka till välgörenhet och spara
Har du glasögon? Nej
Har du piercing? Nej
Har du tatuering? Nej
Vill du gifta dig? Ja, när jag hittat den rätte
Hade du tänkt att skaffa barn? Ja
Brukar du sola ofta? Jodå
Lagar du mat ofta? Nix
Är du flygrädd? nej men det kanske inte är det roligaste jag vet
Är du vig? Verkligen inte
Vad dricker du helst när du är riktigt törstig? Oliks
Är du morgonpigg? Snarare morgontrött
Röker du? NNever and ever
Tycker du om Sushi? Absolut
Vad var den senaste låten du hörde? Lyssnar nu på Neon Lights av Sahara Hotnights
Biter du på naglarna? Nej
Vilken ögonfärg har du? Blå, grön, brun
Vad äter du helst när du ser på film/tv? Candy, eller nothing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0