090526

Hello, min hals gör fortfarande ont och jag är väldigt trött men ändå ganska pigg efter dagen som gått, hur det går ihop vet jag inte, nu har jag i alla fall tagit en paus ifrån mitt pluggande, har ni någon gång velat plugga vidare? Det vill jag göra alldeles nyss helt sjukt egentligen men sådan kan jag faktiskt vara ibland, pluggning är faktiskt inte så tråkigt egentligen det är ju snarare tråkigt att inte kunna något. Men gud vad jag låter trist, ni ska inte få utsätta er för det här nu. Jag funderar på att skriva en skitbra berättelse att chocka min lärare med då hon redan har läst upp berättelser som hon tycker var väldigt bra, men nu JÄKLAR! Ska jag imponera på henne i svenska. Jag är faktiskt bra på att skriva om jag får säga det själv. Efter plugget väntar FRIDA. Ja tidningen alltså.

Puss sorry för ett astråkigt inlägg men jag kände för att skriva av mig lite, hoppas att ni inte slutar läsa bara för det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0