090519

Hej! Nu är jag hemma och har ingen aning om vad jag ska göra, det känns som att jag skriver det varje dag. Och jag kan säga er att jag är inte mobbad, jag har vänner. Nu är jag verkligen riktigt sugen på att göra något med tanke på att jag är läxfri. Just nu har jag ingen lust att blogga alls egentligen fortsätt gärna svara på frågan vad ni vill se mer/mindre av här. Jag tappar nämligen väldigt många läsare vilket är oerhört trist. Jag är en målmedveten tjej som ska nå upp till mitt mål med minst 100 läsare per dag. Men det känns som att jag aldrig kan komma dit om jag inte får eran hjälp så jag skulle vara oerhört tacksam om ni ville hjälpa mig. Jag vet att jag borde kämpa och det gör jag, men så här är det att då jag skriver kommentarer vilket jag försöker göra varje dag så har jag mellan 20-50 läsare men 2 dagar efter är det nere på 8 igen. Så snälla hjälp mig.

Update: Jag funderar på att flytta musikbloggen hit eller rättare sagt att radera musikbloggen och istället blogga om musik här istället. Fast självklart om andra saker. Men sluta inte att ge förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0