090518

Hej på er! Nu äntligen har jag lite goda nyheter och det är att uppdatering som nu har varit dålig på grund aav att vi inte haft någin uppkoppling är över. Nu gott folk på kommer det att vara mer uppdatering och jag ska försöka fixa mer bilder och allt det där. Men vart i hela fridens dar är min förbaskade kamera, någon som sätt den? Snart kommer min kära fader hem från USA. På tal om ingenting så om ni vill höra på den låtarna som jag typ är beroende av för tillfället klicka här och här. Dessa låtar sjungs av världens snyggaste och världens mest talangfulla grek. Om ni vill veta vem det är så klicka då på länkarna.Ni som känner mig vet vem jag snackar om.

Nu ska jag plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0