Visit To Vienna


Foto: Jag
Gosh, jag känner mig verkligen seg just nu och det känns som att jag helst skulle vilja sova. Jäklar också nu fick jag ont i magen det där finns de inte tid för just nu eftersom att jag verkligen måste plugga och då menar jag verkligen för om det inte blir något plugg kommer jag inte att kunna göra saker som jag planerat att göra ikväll och ni kanske förstår att det inte är kul att tillbringa en hel kväll till plugg. Nejnej det är inte mycket plugg även om det kanske låter så. Jag orkar vekrligen inte plugga och jag har börjat med någon ny grej att få dåligt samvete om jag inte pluggar då jag sagt åt mig själv att göra det väldigt störande faktiskt bra också. När jag ändå skriver kan jag passa på att berätta lite om hur min morgondag kommer att se ut. Den ser ut som följer, skola som vanligt och bloggning på morgonen, efter skolan drar jag till Ida då vi senare åker iväg till the city för att träffa mamma då vi åker vidare till globen för att se genrepet. Detta innebär att jag endast skriver ett inlägg på morgonen och ett på natten i musikbloggen. Men det handlar om schlagern. Jag funderar på att underhålla er på något sätt här i bloggen men hut vet jag inte riktigt. Men det får bli något jag funderar över så länge ni inte har något önskemål och det är upp till er så är det bara att skriva en kommentar. Hur som helst som lovar jag att ta bilder och visa er. Men förvänta er inga bilder på lördagen eller söndagen ni vet hur jag är. För er som undrar så är rubriken en väldigt bra låt med Sahara Hotnights. Har ni lust kan söka på den på youtube.

Nu måste verkligen fortsätta att plugga.

Kommentarer
Postat av: Leia

Tuff bild.

2009-03-12 @ 16:13:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Tilda

sv: ja, hehe jag antar att jag ska ta det som en komplimang?! ;p :D

2009-03-12 @ 19:21:52
URL: http://tildasander.blogg.se/
Postat av: evelin

fin bild :) kramisar

2009-03-15 @ 14:04:48
URL: http://evellyn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0