Schlager

För er som missat det så tycker jag att schlager är väldigt roligt och då menar jag inte schlager musik utan mer att jag älskar att kolla och är väldigt engagerad , jag älskar att resencera och analysera och allt det där. Dock ser jag mig inte som ett schlagerfreak för det är jag inte mer att jag bara tycker det är roligt att vara insatt. På fredag ska jag bästa vän, hennes syster och våra mammor gå på genrepet. Förutom musik som faktsikt är det som jag tycker om mest så har jag ett stort intresse för mode och kläder som kanske inte har varit så svårt att ta miste på här i bloggen men hur som helst så fick jag nu ett litet ryck av att det inte är någon schlager kväll utan snyggare kläder. Så nu så ska garderoben bli rensad och då kanske man hittar något lite snyggare att ha på sig. Frågan är bara om jag ska ha en snygg topp och mina galet snygga jeans med ankelboots eller en snygg klänning med kavaj och smycken med ankelboots. Vad tror ni? Om ni skulle gå på en konsert eller något sådant här (som man inte riktigt kanske kan kalla för konsert), vad skulle ni då ha på er av de jag sa?

Om jag ska gå på finalen blir det förmodligen samma kläder men med gladiatorsandaler. Eller kanske det som jag inte väljer? Nej usch vad svårt det blev. 

Kommentarer
Postat av: HANNA

fin blogg :)

2009-03-08 @ 17:13:14
URL: http://fabu.blogg.se/
Postat av: Fanny [Foto, Stil, vardag]

Hoppas du får en bra dag!

2009-03-08 @ 18:05:09
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

2009-03-08 @ 18:23:27
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0