Min dag


Min dag har bestått av skola, göra illa mig, göra illa mig en gång till, snacka i telefon, plugg, bloggning, kolla på Gilmore Girls, sitta och göra massa onödiga saker på datorn, läsa bloggar och nu åter igen sammanfattning av plugget och sedan måste jag hoppa in i duschen för att jag känner för det och för att jag har blivit så förbaskat varm av att sitta med datorn i knät, blir ni också det?

Riktigt så här finklädd har jag inte riktigt varit idag. Jag lovar jag ska bättra mig.
Klänningen kommer iaf från VILA
Tightsen från BikBok
Skorna (Spetspumps) från Skorett

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: haha, ja, 1 kr skulle kunna en sko kosta:D

2009-03-09 @ 21:16:17
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0