Long before rock´n roll

Gosh vad trööt jag blev, bara sådär liksom, måste hoppa in i duschen innan jag går och lägger mig. Nu blev det lite rock till musik istället, jag är egentligen inte något rockfan men Mando Diao är bra men hur som helst så tänkte jag säga godnatt nu. Nej hörrni, nu ska jag nog inte sitta här med då jag riskerar att falla ihop vilken sekund som helst. Nej men usch vad hemsk jag låter.

Godnatt! Kom ihåg att upptaderingen blir ganska dålig imorgon då jag ska plugga med Magdalena och senare blir det någon invignings grej för acne. Funnny!

Jag är tillbaka på fredag. Ha det så jättebra så länge.

Puss på er!

Bild från nyår, foto Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0