Lång lista

Lovar du att vara ärlig? Absolutley;)

Du heter: Sofia

Smeknamn: Soffi, sopho, soffan mm.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Allt med Coldplay mm.
Beroende av: Familj, vänner
Vad tror folk om dig?: Det är nog ganska olika från person till person, men de flesta som inte känner mig ser mig nog som en väldigt blyg och tillbakadragen tjej. Risken för osocial finns också, men risken för att folk uppfattar mig som blyg, svårfångad och ointrsserad finns också. Men ändå rätt snäll tror jag

Stämmer det?: Båda ja och nej. Jag är blyg det är jag. Men jag är inte tillbakadragen och absolut inte osocial snarare tvärtom om jag känner en person kan jag prata på ganska rejält. Att jag är svårdfångad och väldigt svår att få kontakt med stämmer också. Men ointressead no way! Snäll är jag också väldigt snäll. Men ni ska veta att jag kan säga ifrån.
Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt leende, klädstil, personlighet, mitt hår,
Vad säger du för att imponera på någon?: Den som bara är sig själv och struntar i vad folk tycker och tänker är den som imponerar på någon
Hur imponerar man på dig?: Den som vågar vara sig själv och står för det. Den som, vågar vara ärlig: Den som vågar säga ifrån, den som tänker på att det finns människor runt omkring en och därför visar ett glatt humör trots humör. Den som verkligen visar intresse för något. Den som vågar öppna upp sig själv och prata ut om sina problem.
Brukar du skratta för dig själv?: Ja det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Mamma som frågar vad jag gör
Var bor du?: Stockholm
Trivs du där?: Yes
Äger du några converse: Ett par
Sprit, cider, vin eller öl: Jag är bara 14 år
Brukar du bli för full: Varför i överhuvudtaget dricka när man är 14?

Är du allergisk mot något: Sour Cream & Onion

Hur svarar du i mobilen: Beror såklart på vem det är som ringer.. Ibland "hallå" eller "ahh det är Sofia" :p 

Antal timmar sömn inatt: Ca 9

Brukar du komma i tid: Ja det gör jag, men självklart händer det att man försover sig eller att man stöter på något hinder någon gång ibland men ja jag håller nästan alltid tider.
När mår du bra: När jag har vänner som står mig nära och uppskattar mig för den jag är, när jag är frisk. Då mina nära och kära mår bra
När blev du fotad senast: Minns ej

Hur känner du dig nu: Trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag nog att det blir, då jag brukar kombinera saker med det svarta

Vad tycker du om fötter: Tjejers fötter kan vara riktigt vackra om de är bruna och om naglarna är omskötta.

Vad saknar du: Mina närmsta vänner, sommaren, värme

Hade du en bra kväll igår: Jadå!

Favorit dryck på morgonen: The

Rakar du benen: När det behövs

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 22.30

Är du blyg?: Ja, om det är en grupp eller personer som sitter och har kul så ja. Men om det är någon ensam eller om alla ser uttråkade ut som kan jag börja snacka utan att jag känner den personen
Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Har själv blivit kär vid första ögonkastet så absolut
Har du spytt offentligt: Ja det har jag, vid 9 års ålder kanske?

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Bra fråga!
Är du nöjd med ditt liv: Livet pågår ständigt och det går alltid att påverka. Jag är lycklig över att jag lever, är frisk, de flesta i min omgivning mår bra, att jag har vänner som är världens bästa. Men ingenting är perfekt.

Är du bortskämd: Vet inte... en aning möjligtvis fast på ett annat sätt fråga mig inte vilket
Vad gör du i morgon: Trycker på snooze och drar täcket över huvudet haha nejdå, går i skolan och pluggar

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Finns för många för att kunna nämna men Måns Zelmerlöw, Marie Serneholt, Agnes, Alicia Keys, Justin Timberlake och Beyoncé bara för att nämna några
Vad längtar du till?: Våren och Sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut
Vad använder du för shampoo?: Elivital

Hur gammal är du: 14

Tycker du om någon just nu: Såklart :)

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Gillar du golf: minigolf, har aldrig prövat vanlig golf

Vilken tid gick du upp idag: 06.30

Har du sovit i din egna säng inatt: Yepp

Har du strumpor på dig nu: nix

Är det okej att gråta: absolut

När grät du senast: inte så länge  sedan om jag minns rätt

Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa, köpa allt som jag drömmer om, resa, spara

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

Har du piercing: nej

Vill du gifta dig: Ja,

Vill du ha barn: Ja :)

Solar du ofta: det händer

Är du bra på att laga mat: Ja
Är du flygrädd: nix

Hur vig är du: Jag är varken vig eller vältränad ska ni veta, jag har typ ingen kondition heller för den delen

Är du musikalisk?: Ja det tycker jag.

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola.

Vilken är din favoritglass: ben & jerrys

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas.

Tycker du om sushi: älskar
Vad äter du helst när du ser på film: det är olika, jag ät inte förtjust i varken godis eller chips

Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska OFC

Vilken ögonfärg har du: Grönblåbrun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Nej, aldrig.

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag tränar aldrig.
Senaste låt du hörde: Baby goodbye-emd


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis! Nu har jag utsett fem finalister i min veckansblogg tävling, så kolla gärna in och rösta på din favorit, men rösta bara från hjärtat och om du vill! :)



Kram

/linnéa

2009-03-25 @ 14:45:42
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: F

Haha den där har typ alla gjort ^^

2009-03-25 @ 22:13:03
URL: http://fillanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0