I`m In Love With You

Hej på er finaste! Hoppas ni har haft en bra dag. Min dag har varit bra och provet kändes väldigt bra, jag missade 2 frågor men det kan väl inte skada så mycket då det var ganska enkla frågor alltså frågor där man skulle skriva ner ord. På svenskan fick vi göra ordelen av högskoleprovet, jag fick 13 av 40 min svenska lärare sa att om man fick 6 rätt så skulle man vara stolt så jag är riktigt stolt! Sedan så år jag och mina föräldrar en god middag på en resturang in the city. Har även provat ett par lacktights men jag är inte säker på om jag vill ha de då det känns lite sent att köpa det nu när våren snart är här och värmen kommer stiga vad tycker ni? Skulle ni köpa sådana? gahh jag vet inte. Det är så sjukt snyggt men känns ganska fel att köpa nu. Jag funderar så det knakar. Ska göra några inlägg i musikbloggen kika gärna in där om ni har lust.


Puss världens finaste läsare!

Kommentarer
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

ha en bra dag =) <3

2009-04-01 @ 11:43:35
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Kicki

Köp dom i höst istället. Nu är det vååååååååååååååååååååååååååååår.

Kicks

2009-04-01 @ 12:57:03
Postat av: Anonym

Liking Lady Gaga?, this is my own creations...welcome

2010-08-18 @ 07:42:31
URL: http://kscollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0