Hemma!

Hej! Nu är jag hemma, Dock har jag varit hemma i 1 timme nu men iprincip direkt när jag kom hem så satte jag mig ner och kollade på Gilmore Girls, jag vill bara se mer och mer men nu måste jag leta efter boxen för att kunna fortsätta kolla. Egentligen vill jag har mer glass men det känns så himla onyttigt och jag vill dessutom försöka vara lite nyttig på tal om glass så har jag märkt en sak och det är att sorbet släcker törsten. Och på tal om ingenting så är det väl för hemskt att de snöar? För jag menar är det inte så att mars april har knopp i håret? ¨Våren kom nu! Den där glassen ropar på mig men nej jag är nyttig nog och tar äpplet som också ropar på mig och efter det blir det mera Gilmore Girls.

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0