Fredag nästa

Just nu vet jag inte riktigt vilket humör jag är på. Jag är superglad över att vi närmar oss fredag och jag ska göra det som jag varje år längtar efter, gå på melodifestivalgenrepet, men jag är ändå irretread över att jag inte ätit någon lunch och råd att köpa har jag inte heller jo det kanske jag har i någon affär men då måste jag lyfta på klacken och ta tåget någonstans och det orkar jag verkligen inte, affären som finns här i närhetetn är dyarare än dyrast. Kanske låter som att jag är fattig nu det är jag inte, men jag vill inte slösa massa pengar som jag fått för att göra något kul för på en dyr jävla pastasallad. Då man faktiskt kan köpa en pasta sallad någon annan stans som är tusen gånger billigare. Nej vet ni vad jag ska nog ta och hitta något att äta men å andra sidan så vill jag plugga så att jag kan bli av med det så fort som möjligt. När jag är klar med dem så ska jag berätta lite grejer angående imorgon.


Ha det bra

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0