Färdig!

Efter slit och ett lyckad resultat är jag färdig med läxorna äntligen! Vill ni ha ett pluggtips? Har ni fått en läxa där du ska skriva mycket kolla alltid hur mycket du ska skriva och dela därför upp ditt arbete så att du inte sitter med dessa skrivande dagen innan det ska in då det är 75 miljarder ord kvar som du ska skriva ner. Det hände nämligen mig nu. Men ni vet man lär sig något nytt varje dag. Jag blev lite gladare av att sitta och chatta med Lovisa i min 10 minuters paus. Vi pratade om så roliga grejer. Att jag lyssnade på Måns Zelmerlöw var inte så svårt att lista ut. Haha, ni som inte känner mig fattar säkert ingenting. Men jag har på sistånde börjat tycka väldigt mycket om Måns Zelmerlöw. Så nu vet ni det. Nu ska jag slita mig ifrån datorn och läsa belöningen nämligen FRIDA! Äntligen kom den då jag missat 2 nummer inte för att jag vet varför vilket jag är lite irreterad över för jag missade intervjun med Måns! Men jag lever världen har inte gått under och en himla tur är väl det eller vad säger ni?

Puss påer


Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

okej hehe och jag tkr det är snyggare me marinblå kjol, men lisas är finare förutom en röda :P

2009-03-03 @ 18:02:20
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0