19.12 Guitar Hero

Hej på er! Just nu sitter jag i soffan medan I & S spelar Guitar Hero. Nu ska Ida försöka spela expert på trummor lycka till! Hahahahaha. Annars så har dagen varit great och vi har verkligen hur kul som helst. Ida är ju by the way väldigt duktig för att spela på expert. Ikväll så är det ju Robinson dock är den just under earth hour men vi ska nog inte släcka ner. Efter Robinson så ska vi nog ta och kolla på Kärlek På Menyn eller A Cinderella Story. Fick även en kommentar om att Sverige spelar mot Portugal självklart ska man hålla tummarna men jag ska inte kolla. Ledsen men jag får så mycket att göra under helgerna jag ska göra mitt bästa. Jag lovar. Hoppas ni får en jättefin lördags kväll i mörkret.


Puss på er världens finaste läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0