090330

Hej! Hoppas ni mår bra. Själv mår jag bara bra förutom att min fot gör väldigt ont då jag har lyckats ramla på en tvättkorg och mitt skinn har blivit uppskuret på ett ställe på underfoten okej det kanske låter mycket värre än vad det egentligen är. Men ont gör det alla fall haha, fråga mig inte hur jag tänkte där. Men annars så har dagen varit ganska kort men ändå bra och jag ska spendera resten av dagen till en hel del plugg. Har man svenska läxa och so prov imorgon så har man. Men nu är jag riktigt taggad till att plugga ska faktiskt bli kul. Ja jag kanske är lite utav en pluggis. Nej mina vänner nu ska jag sätta igång.

Puss

Kommentarer
Postat av: Vera

röstaa på sara i veckansblogg om du vill! <3

2009-03-30 @ 15:36:35
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0