090329


Här snackar vi humor ;-)

Godmorgon! Har ni sovit gott? Jag drömde någon konstig dröm om att jag och en kille i min klass fråga mig inte hur han kom in i bilden men hur som helst så åkte vi skidor och stötte på massa konstiga bomber och grejer. Trots att vi fick allt de där på oss klarade vi oss tillsut och vi åkte hem. Just nu sitter jag här med Ida och Sara och vi har precis vaknat. Ute är det mulet och grått lyckligtvis så snöar det inte. Jag hoppas att det inte gör det något mer för nu nu ska det bli vår. Sitter och skrattar åt idas telefon som skriker ut massa konstiga ljud som "Jimmy Jimmy!" haha roligt roligt. Min humor är kanske lite konstig hahahahaa.

Hoppas ni får en strålande söndag! Tyvärr ska jag plugga lite men just nu belv jag ganska så förbannad på grund av vad min jävla söndag kommer bestå av.

Ha en jättebra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0