090324

Hej, jag har blivit ganska dålig på att uppdatera och jag är hemskt ledsen för det men det är lite det jag sagt nu ett tag att jag inte har så mycket att blogga om. Jag vet inte riktigt heller om jag har lust om jag ska vara helt ärlig skolan tar en stor del och jag vill även kunna ha tid för vänner och familj. Jag ska göra så att jag funderar på om jag verkligen ska blogga lika mycket som jag gjort nu ett tag eller om jag helt enkelt ska ta en paus. Jag vet att jag kommer att tappa massa läsare men just struntar jag i det eftersom att det är så mycket som krockar med bloggen just nu. Som ni kanske märker så är jag på väldigt dåligt humör vilket inte beror på något utan bara rent ut av att vara på just dåligt humör och känna att man är tvungen att vara arg. Jag älskar att blogga det är inte det men jag hoppas verkligen att ni förstår att jag inte har tid. Men jag ska göra så gott jag kan och nu har jag bestämt mig någon paus blir det inte men jag kommer inte blogga, lika mycket som förut 2-3 inlägg per dag. 1 om jag får extra lite tid.

Sköt om er själva och era nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0