090317

Hej! Har precis kommit hem efter en temadag i skolan, vilket var en temadag om rättvisa och orättvisa då vi blev indelade i grupper och skulle därmed hitta på lite utav en pjäs där man skulle behandla folk lika därefter blev vi indelade i 2 grupper där den ena gruppen blev bra behandlade och min grupp blev otrevligt behandlade. Ganska kul faktiskt, men usch vad hemskt det är att det faktsikt finns folk som är utsatta för det här och blir illa behandlade bara för att de är "fula" eller "tjocka" eller till och med har en annan hudfärg. Alla är lika mycket värda! Känner att jag måste ha lite pluggledigt idag så varför inte lägga sig ner och kika lite på Gilmore Girls? På tal om ingenting har jag fruktansvärd träningsvärk från gympan igår. Då jag också märkte hur otroligt ovältränad jag är. Usch jag måste verkligen börja träna. Har också bestämt mig för att ta ner lite sötsaker. Man mår så himla mycket bättre då. Det har jag märkt lite av.

Jag har by the way tänkt lite på det här med bloggen, nej ta det lungt nu. Jag har kommit fram till att ni ska få mer bilder, mer outfits och mer mode mm. Istället för jättelånga texter. Nu säger jag inte att jag ska sluta skriva om min vardag för det ska jag inte utan ni hajar säkert vad jag menar. Men ni som följt bloggen länge vet ju att jag är bra på att skirva just långa texter.

Puss på er i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0