090314

Godförmiddag, har varit vaken i kanske en timme nu, men på grund av att det inte gick något bra för Sveriges bästa sångare igår så var jag bara tvungen att se när han blev tröstad av sin flickvän vilket sött par de är alltså hoppas hoppas att de hållet vilket jag tror att det kan göra, då jag också lyssnat ett tag på hans underbara låt. Och läst massa bloggar. Sist men inte minst (eller inte) suttit mig ner och pluggat har ju 2 prov imorgon. Iof ganska lätta men om man inte pluggar ökar risken för hjärnsläpp visste ni det? Det är faktiskt sant. I alla fall så sägs de det och jag känner faktiskt igen mig lite där. Men helt sant är det ju allt inte för hjärnsläpp får väl alla när som helst ellerhur? Nu måste jag återgå till plugget.

Ha en jättefin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0