090313

Godmorgon!

Jaha fredag den trettonde idag. Självklart vaknar man upp med illamående, det får jag inte vara det får jag bara inte! Precis som jag sa igår så kommer det inte bli någon bra bloggning idag. Men jag känner verkligen på mig att den här dagen kommer bli väldigt bra. Nej nej den kommer inte bli bra bara för att jag inte bloggar. Jag börjar med franska på morgonen följt av någon lektion har i alla fall engelska och även so idag och sedan någon mer lektion. Direkt när jag har slutat åker jag till Ida där börjar allt roliga. Nej men hörrni nu tror jag att jag ska äta lite frukost.

Ha en jättefin dag och sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Leia

Haha, jag mådde med illa.. Fast inatt.

Kanske detta stämmer med otur?

2009-03-13 @ 12:20:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: JESSICA

hoppas du får en fin dag du med=)

2009-03-13 @ 14:26:43
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0