Look at the stars and they are shine for you

Hej! Under tiden att jag har varit borta har jag:
Tagit mitt första dopp eller snarare tredje dopp men det tog sin lilla för den enorma badkruka jag är. Läst ut en hyfsat tjock bok på en dag När kalla nätter plågar mig med minnen om hur det var där Jessica Andersson skriver om sitt otroligt tuffa liv, om ni i sommar vill läsa en bok där ni kan skratta så ska ni inte välja denna. Ett tips bara. Vad har jag mer gjort? Jag pch pappa har haft besök, vi har varit på vernisage(stavas det så?) och fler saker som jag säkert kommer på efter att jag skrivit klart detta inlägg.

Hoppas ni har det bra och att ni njuter av sommaren!


Jag ska försöka göra en bok recension på boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0