Warwick Avenue


Bild Google
Nu ska jag ta i tu med plugget, efter att ha återhämtat mig efter min otroligt dåliga dag som jag hoppas är på bättringsvägen. Det är Coldplays förtjänst att jag mår bättre, ja faktsikt. Jag fick en fråga om jag kunde lägga ut fler outfits. Och självklart kan jag göra det, jag ska verkligen försöka fixa så att jag kan göra det. Men här om dagen så funkade det inte att ladda över bilderna till datorn, men så fort jag bara kan så ska jag försöka fixa det. Kanske kräver en annan dator? Men jag lovar er att så fort jag har fixat med bildöverförningen så ska jag bli bättre på det. Promise! Bra att du frågade btw. Ni får gärna skriva om det är något mer ni vill att jag ska ha mer av, i och med att jag fixar med överförningen kommer fler bilder.

Nu ska jag börja plugga för att inte behöva sitta med senare och så fort som möjligt kunna gå ut och shoppa.

Hugs


Kommentarer
Postat av: Elin

härlig bild :D gud vad jag vill åka dit!

2009-01-27 @ 16:07:59
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Liene

kul med shoppning, jag köpte lite grejer idag:)

2009-01-27 @ 16:23:32
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0