To Win My Love

Eftersom att skolan och vänner är det som stöter emot mest just nu vilket jag verkligen hoppas att ni förstår för det finns ingenting som går före det. Jag tycker jättemycket om er som läser min blogg och er som ger underbara kommentarer men ibland måste jag anpassa saker före bloggen och jag lovar er att jag kommer fortsätta blogga det är inte det, grejen är så här att jag kommer ´från och med nu satsa på skolan vilket innebär en massa plugg och jag kommer alltså blogga i mina pauser för plugget och när jag är klar. Jag hoppas verkligen att ni förstår. Jag ska göra mitt allra bästa.

Hur som helst så har det varit en bra dag för mig. Det var i prinsip en helt vanlig onsdag för min del vilket betyder favoritämnet profilval/musik, klassråd, mentorstid, Arbetspass, matte och slöjd. Vi bytte platser idag by the way jag sitter bredvid min vän Rebecca vilket är bra. Nu ska jag göra ett collage av 1 pars olika stilar. Jag kan säga att de nu är ett av Hollywoods hetaste par och att people valde de till årets par 2008, fundera på det tills jag är klar då ni får se resultatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0