Tack för denna dag!

Nu är Let´s Dance över och just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på tjejen med en av världens bästa röster. Nämligen Leona Lewis. Tack och lov mår jag snäppet bättre såhär på kvällskvisten. Min fredags kväll bestod av chips och cocacola ett riktigt bra botemedel mot illamående faktiskt. Dock inte mot ont i halsen. Tyvärr är jag allergisk mot Sourcream And Onion chips och stuff med sådant ämne i. Synd för jag älskar sådana chips. Nu säger tusen tusen tack för denna dag. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

sv: aww! jag ? vacker? hahah , du snackar gojja xD



Jadå det e bra med mig, sj då?=)

2009-01-24 @ 11:23:17
URL: http://problematicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0