Svaren

Varför bloggar du?

För att jag tycker att det är kul och sedan tycker jag att det är ännu roligare när ni ger alla fina kommentarer.

Vilken/vilka klädaffärer handlar du mest i ?

Det kan variera ganska mycket men BikBok, H&M och Gina Tricot är väl de som jag shoppar mest i. Men jag skulle gärna shoppa mer på Zara jag har faktiskt ingen aning om varför det inte blir av och det är inte för att det är för dyrt. Det är nog snarare att jag inte brukar handla där och glömmer därför bort att den finns.

Favoritbloggar?

Svår fråga, det finns ganska många bra bloggar, men Kenza, Lisaplace, Ellinorak, Liene och Natalie
Vilken musik lyssnar du på?

Jag lyssnar på allt förutom hårdrock. Men nu på senare månader så har det blivit väldigt mycket R&B. Som tex. Leona Lewis, Beyoncé, Justin Timberlake, Britney Spears. Men även så är Carrie Underwood, Dixie Chicks och Coldplay favoriter. R&B, Country och Rock/Pop mest just nu=)

Vad är din dröm och vad vill du bli när du blir stor ? :)

Min dröm oj, det är faktiskt en väldigt bra fråga, jag har faktiskt funderat en hel del på det. Och jag har fortfarande inget svar. Men om jag tänker efter så blir det att alla ska må bra och att det blir fred på jorden. Tråkigt jag vet. Vad jag vill bli när jag blir stor? Det har jag också funderat väldigt mycket på och där har faktiskt ett svar och det är journalist. Jag tycker att det är så himla kul att analysera saker och intervjua folk det är faktiskt typ det jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0