Summerlove

Nu kör vi lite sloooooowly här haha, nej men jag sitter och lyssnar på Anna Bergendahl. Har precis kollat klart på Brudens Bäste Man som vi hyrde tidigare idag, det var andra gången för mig. Tänkte göra en recension på den så håll ut om några minuter så kommer en recension på den promise! Let´s Dance förresten, Isabella var jätteduktig absolut men jag måste säga att Laila var helt klart bäst. Från och med nu så hejar jag på Blondinbella, Laila och Magdalena. Åhh nu spelas Summerlove med Justin Timberlake(På min spellista) gud vad jag längtar till sommaren. Fast först är det nästa helg och sedan är det min födelsedag men efter det får det gärna bli sommar. Eller vad säger ni visst ska sommarn komma hit? Eller det kan väl förresten vara sommar nästa helg och på min födelsedag det är ju fortfarande Januari. Vet ni förrseten på tal om sommar mitt i vintern för sisådär 2 år sedan befann vi oss i New York för 2 dagar sedan och då var det 21 grader varmt haha. Hur konstigt det än låter så är det faktiskt sant. Nej Hörni nu ska jag sluat annars kommer jag bara underhålla er med en tråkig text. Nu kör vi på en recension istället.

Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0