Söndag

Godmorgon!

Var tvungen att tänka är det söndag idag? Håller inte riktigt koll på dagarna nu längre. Kanske har det med 3 veckors ledighet att göra? Fick ett enormt ryck av att jag måste shoppa. Måste ändå ut och shoppa i veckan så jag kanske sparar det tills då. Fast man vet aldrig vad lilla jag kan hitta på. Idag måste jag posta en grej, jag måste verkligen det. Vad det är och till vem det är är hemligt. Du vet vem du är. Hur som helst så funderar jag på att ringa till finaste Ida. Jag har inspiration idag det har jag men grejen är bara den att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska göra idag. Men som lovat så ska ni få lite kändisfakta idag. Jag kan ge er en ledtråd redan nu jag kan säga min nya favorit "skådespelerska". Fundera på det tills jag är klar med inlägget.
Vad ska ni göra idag?
Ha en jättefin dag!

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0