090124-Serena van der Woodsen

Godmorgon mina vänner! Eller Godförmiddag kanske man ska säga nu?
Kan ni gissa vad jag gör just nu? Haha jag sitter och kollar på en av världens bästa tv-serier (den bästa efter O.C.) nämligen Gossip Girl. Man kan ju inget annat än att beundra tjejernas klädstilar helt underbara. Dan är ju också en riktig drömkille jag skulle nog säga att om jag fick välja hur min drömkille skulle vara och se ut så skulle jag säga Dans personlighet och Nates utseende men det är ju trots allt personligheten som räknas och då skulle jag helt klart välja att min kille ska vara som Dan. Anyway idag vet jag inte vad som händer det ända jag vet är att det inte händer något haha, jag ska nog bara ta det lungt för att få bort min förkylning jag drabbats av det ska jag göra med att spela GH och njuta av bra filmer.  Vad ska ni göra idag? Tell Me jag vill veta!


I love her dress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0