Måndag

Hej på er!

Har precis kommit hem från skolan. Även fast jag bara har varit i skolan i en dag känns det precis som att allting är som förut igen och detta år ska bli ett bra år det har jag bestämt mig för, jag kämpa i skolan, jag ska kämpa med bloggen och med vännerna. I höst får jag betyg och då ska jag sträva för VG och MVG. VG är väl ändå det man bör satsa på först men men. Hur som helst så älskar jag skolan allt blir dessutom så mycket roligare när man verkligen vill något och satsar på att göra något. Tyvärr så har jag nästan ingen inspiration idag alls. Sitter o´ch beundrar Zac Efrons utseende och i HSM blir man ju verkligen kär i honom. Fast nu är det Hairspray vi talar om den rollen är väl inte riktigt lika bra som HSM eller är det jag som bara fått för mig det? Nu ska jag förberda lite grejer.

Puss!

Kommentarer
Postat av: susan

fin blogg du har =)



Jag är sjjuk :(



kram

2009-01-12 @ 16:08:29
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0