Lördag

Hej på er!

Har ni sovit gott? Det har jag gjort,fick just ett ryck av att jag måste ut på stan och shoppa lite men det vet jag inte ens om det går i och med att jag ska på middag ikväll, hoppas hoppas att det går dessutom måste jag ändå shoppa lite grejer. Om det inte blir av idag så måste hur som helst ut i veckan ändå. Alldeles strax ska jag bege mig till garderoben för att sätta på mig lite kläder och sedan så måste jag ta och leta efter min kamera. För först och främst så ska jag ladda över lite bilder och sedan så kan det ju vara bra att veta vart den är och för det tredje så blir allting mycket roligare för er om jag har massor av bilder som jag laddar upp här för hur kul är det med samma bilder om och om igen. Right? Nej mina vänner nu ska jag ta och klä på mig. När jag kommer tillbaka ska jag informera er om en grej. Kanske att jag har hunnit fota dagens outfit innan jag kommer tillbaka men lovar inget.
Ha det bra så länge!

Hugs

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jodå!

2009-01-10 @ 14:41:02
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0