Lista

Nu kommer jag att testa lite olika saker vilket kan vara allt från listor till lite allt möjligt haha, nej men andledningen till att jag gör det är för att jag vill att ni ska vara nöjda med det ni läser och jag vill känna mig nöjd med vad jag gör och jag blir endast nöjd med det jag gö´r om ni tycker om det. Så tell me nu framöver om ni ser någonting som är nytt vad tycker ni om det var ärliga var inte rädda för kritik om ni inte tycker om det så säg det. Då slutar jag skriva om det. Önskeoutfits och berättelser vet jag att ni tycker om så det kommer ni inte få bli av med. Musik vet ni väl att ni har här?

Innelista: (Design kommer om ni tycker om det)

EMD Om du skulle fråga mig för ett år sedan vad jag tyckte om EMD så skulle du få svaret mesiga och töntiga, men hur i hela fridens dar kunde jag tycka att de var töntiga och mesiga? Den 21 Maj stod jag i kungsan och beundrade dessa tre killar tillsammans för första gången och jag tänkte redan då att nej de är inte töntiga ändå. Det roliga var att jag kom på att närmare en så här kan jag inte komma och jag har alltid velat träffa Mattias men hur glad blev jag när han som höll i det kom fram och frågade om vi ville gå backstage. Gissa bara hur glad jag var efteråt, inte för att skryta men hur glad blir man när en sådan stor artist som Erik Segerstedt säger att man är söt. Men shit, dessa 3 killar är verkligen inne och det är mycket värda priset som årets låt. Det är dessutom proffsiga och riktigt riktigt bra förebilder för unga människor.  Dessutom har den här händelsen och deras låtar hjälpt mig en hel del genom en jobbig period.

Justin Timberlake Nej, JT är inte ute han är väldigt inne för vet ni? Han håller nu på att producera Rihannas nya skiva. Justin är en riktigt rutinerad artist ´som verkligen vill något med musiken. Han är en riktigt artist och han kommer alltid att finnas som ett stort minne för mig för han är den första artisten som fick mig att bli berörd och då menar jag verkligen berörd. Det är sant man kan bli berörd av R&B när Justin sjunger så kan man det. Om du har tid så kan jag verkligen rekommendera att lyssna på JTs texter för det är det värt han menar vartenda ord. Känns det som och det är det jag menar med att visar att vill något med musiken.

Kevin Borg Sveriges nya stjärnskott är ett riktigt charmtroll den saken är det ingen frågan om inte om du frågar mig iaf. För jag kan inget annat än att tycka om Kevin och han är också en väldigt bra förebild för unga människor och han ska ju dessutom släppa en R&B platta om Kevin verkligen satsar så kan vi ha en blivande världsstjärna framför oss observera världsstjärna trust me! Det gäller bara för grabben att satsa men om jag har förstått hans repliker rätt i intervjuer så ska han göra det också. Come On grabben!

Stentvättade Jeans Gah, vad snyggt det är om det finns kvar i veckan så kommer jag äga ett par innan denna vecka är slut. Jag har länge kännt att jag verkligen vill ha ett par och nu ska jag äntligen ta mig an och köpa ett par. För er som undrar så finns det ett par på Gina Tricot för 299 kronor de ska bli mina.


Utelista:

Vintervädret
Nu är jag verkligen trött på att varje gång jag går ut tvingas sätta på mig lager av tröjor och en bigbig dunjacka oavsett vad jag har på mig så fryser jag, det är riktigt jobbigt. Jag fryser jämt. Nej nu måste sommaren eller iaf våren komma bara så att jag slipper frysa och ha på mig en förbaskat stor vinterjacka som bara tar all plats och som bara väger flera kilo.

För små kläder: Ut med allt som är för litet! Visst det är jättesnyggt med tajta saker det kan vara jättesnyggt på andra och jag tycker till óch med att det kan vara snyggt på mig själv men grejen är den att jag inte känner mig ett dugg bekväm i det. Nej, det är hur jobbigt som helst. Men snyggt är det det kan jag hålla med om.

Saker som sticks: Jag älskar koftor jag skulle kunna gifta mig med en kofta haha, nej men faktiskt men varför sticks alla koftor kan någon förklara det för mig? Jag avskyr när saker sticks verkligen avskyr. Ush vad det är jobbigt om inte alla koftor sticks så skulle nog jag äga miljontals av koftor. Har ni några tips på snygga koftor som inte sticks? Så säg gärna till.


Nej ni blev inte av med mig för att idag men om jag ska vara helt ärlig så tycker jag om er alldeles för mycket för att kunna lämna er redan runt klockan 18. Tell me nu vad tycker ni om det här, vill ni se mer av det? Vill ni bli av med det? Berätta era åsikter. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0