Intervju med Natalie

Bloggen har krånglat ändå fram tills nu, så nej jag har inte glömt bort mitt löfte. Men här kommer det i alla fall.

Hur kom du på att du ville blogga?
 - Oj, hmm. Det var länge sedan jag startade min första blogg. Något år sedan och det måste nog ha varit för en kompis till mig hade en blogg. Sedan har jag haft någon liten blogg. Men det är först nu jag verkligen satsar och när det ger resultat blir jag toppenglad, verkligen!

Vad säger din familj och vänner om att du har ett hyfsat antal läsare av din blogg?
 Min familj tycker att det är jätte kul att den tid jag lägger ner ger resultat och så. Mina kompisar tror att också tycker att det är roligt och jag får höra en del fina ord då och då. Men en så länge är min blogg  ganska så liten.

Hur skulle du beskriva din blogg för folk som inte har hittat din blogg ännu?
 En blogg som skrivs av en glad tjej med ett mål att inspirera folk! Bloggen bjuder på min vardag, mode och inspiration, en hel del bilder har det också blivit på senare dag. Ni kan alltså läsa om allt som intresserar mig och en del knasigheter finns med på ett hörn.

Finns det några kända bloggar som du läser?
Jag läser många bloggar men en favorit av de stora bloggarna är Lisaplace!
 
Berätta lite kort om dig själv.
Natalie heter jag. En liten och glad tjej på 16år. Som föredrar mysiga filmkvällar i stället för festligheter. Tycker om att sy, mode, fotografering, dans och annat kreativt! Går just nu första året på barn och fritid och stormtrivs!

För er som inte läst hennes blogg så varsågod här har ni henne Natalie alltså.

Kommentarer
Postat av: F E B B

ah okej ;P tack baby!





åh kul att du intervjuade nath, henne har jag kiika n på ngn gång! <3

2009-01-10 @ 15:11:25
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: F E B B

jo dte klart du får!<33

2009-01-10 @ 15:24:35
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: F E B B

nej men det klart, pusspuss!

2009-01-10 @ 16:39:40
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: NATALIE

Roligt hehe :)



svar: Ingen fara :)

2009-01-11 @ 18:31:06
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0