Guitar Hero

Hej på er sötaste!

Hoppas ni har haft en bra dag en så länge, min dag har väl varit okej jag ska inte klaga, det blev en kort men härlig promenad även fast jag helst bara ville ligga här och hoppas på att min smärta skulle försvinna. Men det finns inte så mycket att göra åt den så länge man inte vill gå på massa piller vilket är väldigt jobbigt men hur som helst, så tänkte jag starta en grej och testa hur ni tycker om det. Vad är det då? Jo jag tänkte nämligen börja skriva om kändisar. Vad sägs om det. Jag har några kändisar på lager men om det är någon speciell som ni vill att jag ska skriva om så får ni gärna säga till. Sitter och lyssnar på mamma som spelar GH. Blir lite sugen på att anta trummorna. Hur ska jag göra tänk tänk. Jag tror ändå att jag ska göra det. Imorgon tänkte jag starta det där med kändisar. Eftersom att jag inte har så mycket tid på mig och för att jag blev så förbaskat sugen på att spela GH. Men okej det lär ju gå ganska fort att skriva om en kändis så eftersom att jag känner mig ganska snäll idag så får ni en kändis i nästa inlägg.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0