Fredag

Vet ni? Det är något konstigt med mig ibland har jag alls lust att skriva och har inte en enda inspiration att komma med. Men som nu vill jag läsa alla bloggar fort som bara den för att skriva ett inlägg och jag har en massa inspiration i hubudet. Konstigt det där. Känner ni igen er? Hur som helst så vaknade jag vid sådär 12 tiden av att mamma hade ropat på mig ett antal gånger. När jag äntligen gick upp eller så ska jag inte säga om jag hade fått välja skulle jag kunna ha sovit hela dagen, när jag i alla fall gick upp så satte jag mig ner och spelade Guitar Hero det gjorde jag inte alls det jag gick runt och letade som en galning efter Singstar eftersom att det äääääääääntligen går att ladda ner låtar. Maaaaaariiiaaaa har du någon aning om vart skivan är? När jag sedan märkte att det inte var någon idé att leta då satte jag mig och spelade GH. Klarade en låt på medium *stolt*. Sedan satt jag där tills det var dags att åka och ta min spruta för livmoderhalscancer. Lite ont gjorde det allt men jag är inte så rädd för sprutor måste jag säga. Och helt plötsligt satt jag och mamma på Tössebageriet och stirrade in på deras semlor. Samtidigt som vi gissade vilka som skulle köpa hur många och vilken storlek på semlorna. Såg förresten den här tjejen tror jag i alla fall en blogg som jag följt ett tag nu. Åhh jag kan inte sluta tänka på filmen. Zac Efron är ju så himla snygg, och i HSM blir man ju verkligen kär i honom. Okej nu ska jag försöka lämna den nu. Hoppas ni har haft en riktigt bra dag.
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0