Fashion i Sverige

Lauren Conrad, Jessica Biel, Jessica Alba, Blake Lively, Leighton Meester, Rachel Bilson, Mischa Barton är exempel på några av världens största stilikoner. De är de är just de man jämt och ständigt får se bilder på outfiter och se reportage om deras stilar. Ibland kan jag tycka att de kan få lite väl mycket uppmärksamhet för sin stil, visst jag älskar dessa tjejers stilar men det är bara Hollywood Hollywood och Hollywood hela tiden och dit jag ville komma med detta var att det faktiskt finns en hel del modemedvetna svenskar och jag skulle önska att även dessa personer skulle få mer uppmärksamhet. Elin Kling, Kenza, Ellinorak, Lisa, Caroline Lundh är stilikoner men det är inte det jag menar jag menar att jag skulle gärna se mer av kändisars stilar, precis så som vi ser Hollywoods stilikoner. Marie Serneholt, Molly Sandén är två exempel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0