4 Minutes

Ja det är sant det är 4 minuter kvar tills klockan är fem över 6, haha.

Hej på er!
Haft en bra dag? Det har jag fast just nu precis just nu blev jag så fruktansvärt trött. Vet inte vad som hände här. Nu började jag frysa också. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk, nej för guds skull jag måste måste måste vara frisk! Jag FÅR INTE bli sjuk, haha anyway så såg min ut så att jag och syster började ladda ner en massa roliga låtar till Singstar, tur att jag har 4 dagar helt själv här hemma så att jag kan öva extra för denna ska jag klå det där singstar proffset. Efter det bar det direkt över till att hämta bilen där vi var igår. Sedan Täby Centrum och därefter Centrumet här i staden. Shit har jag inte gjort mer det känns som hela dagen har runnit iväg och imorgon börjar skolan. Har inte tänkt ett dugg på det, men ändå känner jag ganska laddad och tycker att det ska bli kul, men är det bara jag som tycker att jullovet har runnit iväg? Nu så ska jag fortsätta njuta av lite bra musik och försöka värma upp mig lite. En kopp mangote skulle sitta finfint. När jag pratar om bra musik pratar jag självklart om Justin Timberlake.

Ha en jättefin söndags kväll! Så ses vi imorgon.

Hugs!

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: kul att höra du tycker om att läsa det:D

2009-01-11 @ 17:43:03
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0