22.27

Hej! Sorry för urusel upptadering. Men om jag ska vara helt ärlig så har inte inspirationen funnits där förutom imorse och jag ska säga er att jag fick ett ryck att göra massor av önskeoutfiter. En blev det och den tog 1 timme att göra. Trust me en timme, men jag är väldigt petig med önskeoutfiter. På tal om önskeoutfiter, kul att ni gillade önskeoutfiten från imorse "en sko tre outfits". Och sedan på tal om ingenting så har jag på sistånde fått dåligt minne eller så kanske man inte kan säga eller jo det med för den delen. Men hur som helst så skulle jag gå upp för att hämta en film (High School Musical) som by the way inte funkar, anyway så när jag går upp för trappan så kommer jag på att "Åh Juice skulle sitta fint". Så då går jag dirket till köket för att hämta juice, men då är jag tvungen att gå och pudra näsan. Efter det går jag till köket,hämtar juicen och går ner för trappen därefter till vardagsrummet. När jag har suttit mig ner och börjat njuta av juicen så kommer jag på det! Jag glömde filmen. Så då blir det att gå upp igen då. Haha. Känner ni igen er? Imorgon så får ni min önskeoutfit funderar även på att göra något extra. Har ni något önskemål?
Dagens låtar står Beyoncé, Anna Ternheim och Anna Mara Espinosa för.
- Sweet Dreams
-What Have I Done
-To Win My Love
Vem som har gjort vilken får ni lista ut själva.

Puss och Godnatt!

Update: En ny design ska göras imorgon, på tal om design ser ni min design? faktum är att jag inte ser den. Ville bara säga det.

Kommentarer
Postat av: Liene

haha, verkligen, jag brukar också glömma filmen:P

2009-01-07 @ 09:20:41
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Liene

och din design syns:)

2009-01-07 @ 09:21:01
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0