2008

Jag är osäker på om det blir bilder fårn 2008 eftersom att jag inte vet hur jag ska lägga upp allting och om jag ska vara helt ärlig så har inte 2008 varit ett bra år. Så att jag kan inte inte riktigt göra en sammanfattning. Jag är hemskt ledsen. Det finns dessutom inte så många bilder. Men ni ska få bilder ifrån idolfinalen. Här och nu!


Jag tar mat i från buffén inne på Ambassadeur


Min mat


Glasunderlägg med bild av Kevin (Som jag snodde) haha¨


En fönstervägg med bilder på Idolerna


Jag på väg till Globen


Min biljett + en broschyr


Scenen


Idol skylten eller vad man nu kallar den


Carolina Gynning värmde upp publiken


Likaså Robin Ericksson med " I Surrender"


Kevin & Alice har anländt scenen


Först ut var Kevin med You´re The Voice


Efter Kevin var det Alice tur med So What


Kevin sjunger Livin On A Prayer


Himlar Av Eld av Alice haha




Kevin sjunger sin underbara verision av vinnarlåten


Jag i långa pausen


Robin Bengtsson sjunger i pausen


Kommentarer
Postat av: eoew

gott nytt år! :)

2009-01-01 @ 16:16:29
URL: http://eoew.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Ser ut som du hade kul ;) Och gott nytt år! :D

2009-01-01 @ 19:35:36
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0