090131


Bild från google
Godmorgon eller godförmiddag kanske man ska säga nu?

Gårdagen var jättelyckad, det verkade som att alla hade kul och jag hade roligt och fick massor av superfina presenter, tacktacktack igen! Kanske att jag fotar de senare. Idag ska jag försöka vara aktiv. Innan jag börjar med en timmes plugg så ska jag klä på mig och fixa mig. Sitter och lyssnar i mina nya WESC hörlurar som mina kära bröder och Magdalena hade köpt to moi. Ett par gröna i specialdesign riktigt snygga! Imorgon blir det ännu mer presenter då min släkt kommer hit. By The Way så är mitt smyckesförråd väldigt brett just nu, men jag har blivit beroende av smycken så det är bara bra. Lovar att jag ska försöka vara aktiv idag. Men nu så ska jag ta och sätta igång med det som jag sa för annars kanske det inte blir en massa inlägg och det vore ju trist eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Maria

får man se nåra bilder då? :D

2009-01-31 @ 20:51:54
URL: http://straawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0