090130


Hej på er, idag är det ingen vanlig för idag är det nämligen min födelsedag, helst så skulle jag vilja vara aktiv här för att få en bra födelsedagspresent av er läsare men tyvärr eller tyvärr ska jag verkligen inte säga för nu ikväll så ska jag ha en fest för mina vänner så det blir en hel del förberedelser inför den. Så snart är det alltså lite städning och planer som ska göras. Måste även fixa mina naglar som jag kan berätta inte är särskilt snygga för tillfället nagellacket sitter kvar på ett fåtal naglar och på ena handen är de jättelånga och på den andra tvärtom fråga mig inte hur det gått till. Nej hörni nu ska jag fixa lite här det är 2 timmar kvar. Hur som helst önskar jag er en trevlig fredags kväll!
Om ni vill veta så fyller jag år på samma dag som Daniel Lindström.

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: kul att du gillar min stil:D

GRATTIS! hoppas du hade en jättebra födelsedag, puss.

2009-01-30 @ 23:14:44
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0