090119

Hej på er finaste!

Hoppas ni har haft en bra dag, min dag har varit bra. Förutom att jag tappade bort mig helt på musiken haha. Hoppas att inte det märktes (vilket jag tyvärr tror), jag tror också att den nya tjejen i min klass gått på mitt dagis, skumt men ändå rätt så kul. Världen är ju liten så är det bara. Ni ska få veta en rolig nyhet min kamera är hittad och snart laddad! Applåder! Nu så ska jag göra min svenska läxa. Äntligen är jag även klar med min ´SO läxa. Jag är stolt, jag gjorde quizer i Facebook på olika karaktärer i olika tv-serier. Och jag blev precis de jag ville få och dessutom de allra bästa i serierna. The Hills-Whitney och i Gossip Girl-Vanessa. Jag är såå stolt! Haha!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0