090115

Hej på er!

Hoppas ni har haft en bar dag. Min dag har varit väldigt bra, dne började lite knackigt men sedan så blev den bra. Förutom en sak som inte gjorde min dag sämre på det sättet men hur som helst så när jag hade stått och väntat på tåget i säkert 10 minuter så kom alla för det första och då skulle tåget komma men det visade sig att tåget var 10 minuter försenat så ja då stod vi där i kylan och frös som bara den, mina händer var istappar seriöst. Nu har jag känt att det är lite stela dvs att det går sådär att skriva jag kan inte skifta fingarna framåt tillbaka eller vad man säger haha, lite krångligt där. By The Way så kommer det att bli dålig upptadering nu i helgen tyvärr, har ni tur så blir det ett inlägg tidigt i morgon bitti men det är ganska liten chans. Vi kan göra så att ni får ställa vilka frågor ni vill till mig. Så ska jag svara på de jag fått in när jag kan upptadera  igen då ska ni också få veta vad jag gjort.

Tusen pussar och ta väl hand om er och era nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0