Svaren

Favoritbloggar?

Det finns så många olika bloggar, men just nu har jag gillar jag Kenza, Natalie, Wlisa, Febb, Ellinorak, Louisestyle och Myfashion   

Vad vill du bli är du blir äldre?

Jag älskar att skriva och då menar jag inte bara blogg utan också att analysera saker, om jag är intresserad av något så brinner jag verkligen för intresset. Så journalist skulle vara riktigt kul!

Favoritbutik?

Det kan variera så himla mycket, men H&M, Zara, Gina Tricot och BikBok

 Pojkvän?

Nix, jag är singel

Favvomat?

Sushi!

Vad är det bästa du vet?

Att umgås med de som verkligen betyder något, göra det jag brinner för dvs. skriva och analysera saker som intresserar mig.

När börja du att blogga?

Minns inte riktigt exakt, men jag minns att jag startade min första blogg för att min syster hade en blogg. 2006 startade jag min första blogg.
Vad är ditt favvoplagg?(gärna bild:D)

Oj vad svårt! Räknas skor till plagg? Isåfall är det mina skor som jag fick i födelsedagspresent, om det inte räknas som plagg så är det nog koftor av olika slag har dock ingen speciell favoritkofta. Men koftor i allmänhet, helst en cardigan.

Favvoland?

Utan tvekan USA och England.
Favorit blogg?

Se längst upp.


Kommentarer
Postat av: Linda

roligt att läsa! :D

2009-02-09 @ 19:08:11
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0