So What

Hej på er finaste! Nu är jag hemma efter en nästan heldag tillbringad med Ida. Bestämde även att vi på lördag ska ha schalgerkväll. Det blir ju ännu roligare mer lite sällskap. Imorgon blir det stan med M & Mamma, haha vad konstigt det blev där. Hur som helst så sitter jag och drogar Pinks So What. Jag har inte alls gillat varken Pink eller den låten förut. Men det är så typiskt mig att nu när den är utspelad börja beundra den låten. Och faktsikt älska den. Särskilt på högsta volym i mina wesc hörlurar som jag fick av Johan, Micke och Cissi i födelsedagspresent. Fråga mig inte varför namnen är understruckna. Till dig som frågade hur jag fått upp min header där: Jag ska göra ett inlägg nu och göra så gott jag kan för att kunna beskriva på ett bra sätt.


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0